Páginas

28.3.10

Gelatina de Dry Martini.

Contribución al HEMC #46

Ingredients:

Martini Bianco blanc.
Ginebra.
Gotes de llimona.
Olives farçides verdes.
5 fulls de gelatina.



Preparació:

En un vol posem a hidratar la gelatina amb aigua ben freda, jo li poso una mica de gel i reservem a la nevera fins que s'estovi la gelatina.


M'entres tant posem en un cassó el martini ( jo he posat la quantitat a ull, per omplir una glaçonera) li afegim unes gotes de llimona, molt poques perquè no ens faci malbé la gelatina, el xorre't el ginebra i posem al foc, quan comenci a bullir retirem i li afegim la gelatina,. remenem bé i posem la mescla a la glaçonera, posarem una oliva farçida a cada quadret de la glaçonera i refredem.

Quan sigui ben quallat desemmotllem i servim.

Com em costaba de desemmotllar al natural , l'he posat al congelador i quan ha sigut semi glacé (20 minuts al congelador) l'he posat aigua calenta per sota la glaçonera i ha surtit sense cap problema.

Espero que us agradi i que vagi de gust.

hemc # 46 - delicias para fiestas

10 comentarios:

  1. caram...nena, quina virgueria!!!!
    Amb això i ja pots anar a dormir....
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  2. Que forma mas original de presentarlo!esta chulisimo!!
    Besets.

    ResponderEliminar
  3. Hola Peixos!!

    Jjajaja... :P.
    Home depen de quants et prenguis, jo he fet una glaçonera sencera i el marit només ha volgut dos que no es trobaba bé... i els demés m'els he acabat jo que ben bons eren...jijijiii...

    Res que no pugui solucionar una migdiada:).

    Petonets.
    Nuria.

    ResponderEliminar
  4. Hola mesilda,
    Siempre es de agradecer tu visita por aqui, me algra que te haya gustado, la verdad es que estaban riquisimos, y super sencillos de hacer.

    Besetes.
    Nuria.

    ResponderEliminar
  5. Es ben curiosa i em servirà per provar alguns productes SOSA que tinc a l'armari, com substitutiu de la gelatina... i així podré posar-hi més llimona...

    ResponderEliminar
  6. Hola Ricard...

    Donç si, perque jo li he posat un xorre't de res per que em feia por i l'he posat 5 full de gelatina per asegurarme que quallaba bé.

    Et surtira de fabula.
    Petonets.
    Nuria.

    ResponderEliminar
  7. Umm,gelatines, había provat la de cava, nena aquesta me la apunto, per de aquí uns díes que tindre invitats i es quedaran bocabadats.
    Besets.

    ResponderEliminar
  8. Xiela...
    Perdó, n habia vist el teu comenatri...

    Sol agradar molt com a aperitiu, encara que la de cava també es bonísima.
    Petonets.
    Mua!

    ResponderEliminar
  9. Hola bona nit,em dic alfons i soc de roses(girona)mira que m'agrada cuinar pero quan veig tot el que feu,es per no deixar tancar la boca de tan bocabadat que quedes moltes felicitats artistes de la cuina.

    ResponderEliminar
  10. Hola Alfons...
    Quina casualitat, jo sòc de Blanes, estem ben a la vora, donç mira aquesta recepta es molt, molt però que molt fàcil, i a més la pots fer amb qualsevol beguda que t'agradi, només has d'escalfar bé el licor en qüestió i afegir la gelatina, un cop sigui fred estará perfecte, jo l'he fet en una glaçonera a modus de xupitos perque tenia molts convidats i aquesta es una de les receptes que mes èxit ha tingut, t'aniimo a que la facis, ja veuràs, et sotprendrà la seva sencillessa.
    Salut i torna quan vulguis.
    Núria.

    ResponderEliminar